• Welkom Nino Guergouri!

Via deze weg willen wij Nino Guergouriaan jullie voorstellen. Nino is enkele jaren geleden met zijn gezin naar Hillegersberg-Schiebroek verhuist en heeft bewust voor onze vereniging gekozen. Wij zijn dan ook zeer blij met zijn komst als technisch coördinator jeugd.

Nino heeft veel ervaring binnen verenigingen, als scheidsrechter(coördinator), trainer en technisch coördinator in de regio Den Haag.

Als bestuur zijn we erg verheugd over zijn komst! Naast zijn deskundigheid en ervaring is Nino sociaal, flexibel en enthousiast. In de gesprekken die we met Nino hebben gehad, onderschrijft hij het belang van onze visie die we graag met hem willen realiseren en handen en voeten willen geven: 'Ontwikkeling, plezier en prestatie'.

Vanaf de voorbereiding voor dit seizoen zal Nino ons versterken. Ik wil iedereen vragen hem een warm welkom te geven!

Namens bestuur,
    Jeugdvoorzitter Niels van Langevelde