• Jeugd Onder 17

Vanaf Onder 13 wordt 11 tegen 11 gespeeld op een heel veld. Op de website van de KNVB is hierover meer informatie beschikbaar.

In de Voetbal.nl App kan je al je voetbalactiviteiten zien, zoals wedstrijden, standen, afgelastingen en meer! De app is voor spelers en begeleiders, maar natuurlijk ook voor ouders en andere supporters van het amateurvoetbal.

Zie KNVB Account voor meer informatie over het aanmaken van een account en om alles uit de app te halen!

• Haal je spelregelbewijs!

Spelers moeten in het kalenderjaar waarin zij 17 jaar worden uiterlijk 31 december hun Spelregelbewijs halen. Dat geldt ook voor alle spelers geboren in of na 1998 die nog niet eerder het Spelregelbwewijs hebben behaald.

Het Spelregelbewijs is in het leven geroepen om jonge voetballers meer kennis en inzicht te geven over de spelregels. Dit zorgt voor een sportiever verloop van de wedstrijden en meer begrip voor de beslissingen van de scheidsrechter. Het draagt bij aan een sportief en veilig voetbalklimaat voor iedereen.

Als de speler op 1 januari 2025 niet in het bezit is van een Spelregelbewijs, kan de speler niet geregistreerd worden op het digitale wedstrijdformulier. De speler is dan dus niet speelgerechtigd en kan niet deelnemen aan officiële door de KNVB georganiseerde wedstrijden. Dat kan pas weer als het Spelregelbewijs behaald is.

Het is ook mogelijk voor anderen om vrijwillig een spelregelbewijs halen! Te denken valt aan jongere spelers, of trainers/coaches en (assistent)scheidsrechters bij de junioren. Meer info via Spelregelbewijs.nl of secretaris@vvhillegersberg.nl.

• Programma JO17-1

DatumTijdWedstrijdStatusDetails