• Alle wedstrijdinformatie in de Voetbal.nl app

Het nieuwe seizoen is begonnen en we zijn blij dat de eerste wedstrijden op de club weer gespeeld worden. Wil jij weten waar, wanneer en tegen wie de eerstvolgende wedstrijden worden gespeeld, kijk dan in de Voetbal.nl app. Daar is alle club-, team-, en wedstrijdinformatie te vinden.

Zorg dat je goed bent ingelogd
    Om de voor jou persoonlijke informatie in de app te kunnen zien, is belangrijk dat je met het e-mailadres in de Voetbal.nl app bent ingelogd waarop je bij de club bekend bent.

Doe de check!
    Kijk in de Voetbal.nl app in het homescherm welk mailadres daar staat en of daar onder CLUB vv Hillegersberg staat.

Staat in de Voetbal.nl app geen vv Hillegersberg? Dan is het maildres waamee je bent ingelogd niet bij de club bekend.

Neem in dat geval contact met ons op via secretaris@vvhillegersberg.nl en laat weten met welk mailadres jij in de app wil inloggen. Dan registeren wij datzelfde mailadres in onze ledenadministratie.

Dan weet je zeker dat jij alle belangrijke informatie in de app kunt zien. Zo begin je het seizoen goed!

Je kan nóg meer uit de de Voetbal.nl app halen. Kijk hier voor alle mogelijkheden.