• Geslaagd, druk en erg gezellig toernooi

Afgelopen weekend was het zover en werd het voetbaltoernooi bij vv Hillegersberg gehouden. Verspreid over twee dagen hebben meer dan 1000 voetballiefhebbers gestreden om de eer van hun club en natuurlijk de bekers!

Op zaterdagochtend 15 juni om 08.30 uur stonden de eerste voetballers op het veld, op zondag 16 juni om 14.30 uur kwamen de laatste spelers er vanaf. Met in hun kielzog hun coaches, ouders, opa’s, oma’s, broers, zussen en alle andere supporters.

Geen enkele speler is met lege handen naar huis gegaan, iedereen kreeg een ijsje en een vaantje als aandenken aan dit gezellige toernooi.

Het was een editie met echt Hollands weer. Er is gevoetbald in de regen, in de wind en in de zon. De tosti’s waren niet aan te slepen en ook de frites en snacks van Ferdi’s Frites vielen erg in de smaak.

Toen na afloop van het toernooi het team van vrijwilligers in de kantine het Nederlands Elftal zag winnen, werd het feestelijke gevoel alleen nog maar groter. Kijk op https://flic.kr/s/aHBqjBvDs3 voor meer foto’s van het toernooi en misschien zie je jouw team ertussen staan!

We kunnen terugkijken op een geslaagd, druk en erg gezellig toernooi.

Onze dank gaat uit naar alle voetballers en hun begeleiders die van dit toernooi een succes hebben gemaakt. Onze dank gaat ook uit naar onze ‘buren’, de Rotterdamse Rugby Club, voor het gebruik mogen maken van hun veld.

Tot volgend jaar!